STATUS UPDATED!
01/05/2017 segmen dah bermula dan selamat bercuti..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Follower Miera ke-1000!!!





Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera

alhamdulillah setelah berkurun abad lamanyanampakbenornipunyaa Miera menunggu Follower yang ke 1000..akhirnya tadi telah pon tercapai hasratnya..nak tahu siap..lihat bawah ni..

dah yang ke 1000..tak kan tak ada apa-apa kot kan..Miera dengan kerajinan melampau (disebabkan sakit hati tengok bolakan) Miera menghadiahkan Doodle khas untuk NAJWA YAZID'S BLOG seperti dibawah ini..korang yang lain jangan ambil okey..jangan lupa juga..korang follow Najwa tau..:)

harap sudilah ambil doodle yang tak berapa nak cantik ni..:)

4 000 Pengomen Setia :

ANa Ahmad berkata...

wah... tahniah hehe ^__________^ bilala saya nak sampai ke tahap tu follower saya ye? huhu

btw nice doodle tu...

Eira Shamiera berkata...

insya allah..nanti sampai ar tuh..:)

Najwa Yazid berkata...

Haha~ Terharuu meyh. Thankss akakk :)♥

zeeQa berkata...

wahh, untungnya. jealouss, haha ^^