STATUS UPDATED!
04/07/2016 terima kasih kepada yang masih sudi menyinggah dan membaca blog Mira ni..budi dan jasa anda tidak mampu Mira balas dengan kata-kata..ecewahhh..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Art Trade With Diana Ayob




Assalammualaikum dan salam sejahtera
apa..art trade lagi?? tamak kau Miera..haha..bukan apa nak tamak-tamak nie..bukan tamak..just Miera nak bertukar-tukar doodle je okey..sebelum tu Mesti kena minta kebenaran dulu..dah dapat baru mula berart trade..apa-apa je lar Miera oi..kali ini Miera buat dengan Diana Ayob..doodle dia comel..agak payah untuk ditiru..bukan calang-calang orang boleh buat..tak tengok blog lagi..:)

nak buat rambut dia fuhhh..payah jugak..nie nasib baik jadi elok..harap dia suka..yang lain jangan jadi panjang tangan lak..just for Diana je nie okeyyyy...:)

1 000 Pengomen Setia :

dianaayob berkata...

Awwww Miera! comelnya! thank you ^^ nanti Diana balas ye. minta maaf lambat, busy sikit la.
btw thank you again :D