STATUS UPDATED!
04/07/2016 terima kasih kepada yang masih sudi menyinggah dan membaca blog Mira ni..budi dan jasa anda tidak mampu Mira balas dengan kata-kata..ecewahhh..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

DAPAT BAJU BLOGGER !!


Assalammualaikum dan salam sejahtera

yeayhhhh!! seronok bila dapat baju dari GA yang dianjurkan kat NABILA MEDAN..akhirnya dapat jugak..sebenarnya hadiah dah lama dah sampai..tapi baru nak cerita hari ini..baru rasa nak tulis..hehe..
setelah sekian lama menanti baju akhirnya dapat jugak..just nak ucap terima kasih kepada kak NABILA MEDAN sebab beri peluang untuk mira menang ga dia..tak nak cakap banyak..nie dia baju yang mira menanggg .. :)


sary gambar tak cantik..guna kamera henfon je
entry pendek lagi.. :)

0 000 Pengomen Setia :