STATUS UPDATED!
01/05/2017 segmen dah bermula dan selamat bercuti..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Sneakers Wedge !!


Assalammualaikum dan salam sejahtera

dah jadi trend budak remaja sekarang pakai kasut pelik-pelik tetapi menarik..mira pon sangat-sangat minat tengok design kasut dia,tapi mira tak pakai hight heel ni..tak best..selesa pakai jenis flat..senang gerak n boleh lari-lari..aku bukan jenis gurly-gurly okey..geli aku..haha..simple but nice..okey..tengok la sendiri jenis yang aku suka..suka ja tapi tak teringin nak pakai pon..kalau korang suka juga gitau la..harga dia pon lawa la juga ikut pada design dia la n material..enjoy.. :)

(nie peveret..tapi warna kasi tukar warna merah,purple or biru la..hehe)

korang suka jenis kasut macam mana ??

6 000 Pengomen Setia :

munirah :) berkata...

lawanyaaa !!! suka kuning neon tu :3
suka converse flats

Gadess.Butterfly berkata...

Assalamualaikum..
cantiknya kasut ni ...suka tgk kaler pink tu, tp kalo ada kaler purple msti lg lawa.hehe

btw, jom join GA saya :)
http://contest-sanasini.blogspot.com/2013/10/giveaway-klik-join-menang-by-aienn-mohd.html

Mama Darwiish berkata...

sooo cute...teringin lah pulak

Farah Arina berkata...

comel doh xD

Muhamad Saufi berkata...

Jual ker kasut???? Kalu jual yg warna hitam tu brpa harga

Muhamad Saufi berkata...

Kak brapa harga kasut warna hitam .ada lagi ker