STATUS UPDATED!
01/05/2017 segmen dah bermula dan selamat bercuti..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

MERDEKKAAA !!


Assalammualaikum dan salam sejahtera


eh..merdeka?? kenapa merdeka?? dah tak betul ke ..merdeka kan dah lama berlangsung..kejap-kejap..ini bukan merdeka negara la...ini merdeka untuk budak PMR dan Amira salah seorang darinya..alhamdulillah selamat jawap semua soalan..harap keputusan pun yang terbaik la..aminn..sama-sama doakan mira okey.. :)

Lepas ja habis PMR ini mira nak fokus pada jualan BUTTON BADGE mira dan Giveaway yang mira anjurkan yang akan tamat pada 15/10/2013..so sesiapa yang belum join tu..cepat-cepat la joinkan diri tau..entry pendek ja kali ini..makin malas nak tulis panjang-panjang..hehe,,


5 000 Pengomen Setia :

Aina Zura berkata...

eh sama la kita. Tadi dkt skola dorang siap bako mercun lagi :3

Amirah Azman berkata...

wah-wah..hebat betol ye..terbaik... :)

Nadya Dyana berkata...

Tahniah^^ doa result pula :)

piqa da bajitos berkata...

moga3 keputusan terbaik
amin

SyamimiNazifa berkata...

yeay kita samaaa ^^