STATUS UPDATED!
04/07/2016 terima kasih kepada yang masih sudi menyinggah dan membaca blog Mira ni..budi dan jasa anda tidak mampu Mira balas dengan kata-kata..ecewahhh..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

sakit !!



hai korang...miera baru arini nak happy-happy..
tapi..tetiba lak sakitnye...
sakit selesema gan pening pala lak tu..
tapi okey agiw kot..
harap-harap kat sekolah satgi tak lar melaratnya..
periksa minggu depan..dengan sketsa hari guru lagi..
memang pening ar jugak nak memikirnya..
btw...cikgu kata kena bahagikan masa..
tapi...miera macam tak ja..
insya allah miera akan praktikkan sntiasa...
okey lar...miera pun tak tahu dah nak post apa..
harap korang semua sihat-sihat je taw...salam... :(

0 000 Pengomen Setia :