STATUS UPDATED!
04/07/2016 terima kasih kepada yang masih sudi menyinggah dan membaca blog Mira ni..budi dan jasa anda tidak mampu Mira balas dengan kata-kata..ecewahhh..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Doodle pertama yang ??


hai korang...miera ada cuba buat satu doodle nie..
miera bosan sebenarnya..
sebab tu mira buat ja..
 korang tengok ar sendiri mcm mana rupa doodle mira tu..

first time membuat doodle..nie lar hasilnya..
doodle pertama yang agak ___(isikan)
miera tahu tak secantik/secomel korang buat..
tapi tak pe..
miera dah cuba..korang kasi komen ek..
macam mana pendapat korang...ikhlas tau...tak nak tipu-tipu..hihihx..:)

1 000 Pengomen Setia :

Darwish berkata...

Comel larh :)