STATUS UPDATED!
04/07/2016 terima kasih kepada yang masih sudi menyinggah dan membaca blog Mira ni..budi dan jasa anda tidak mampu Mira balas dengan kata-kata..ecewahhh..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Dapat hadiah dari Testatelissia


hai korang semua..sihat ke tak tu..
kalau sihat alhamdullillah lar..kalau tak tu..
cepat-cepat makan ubat ye..jangan abaikan kesihatan tu pulak..:)

okey-okey..harinie miera agak kehappyan ar jugak,,
sebab baru kali pertama menang GA yang dapat barang ..
lagi-lagi barang tu jenis tudung kan..

miera telah join GA ini GIVEAWAY {3-9 JUNE 2012} ♥
dan miera dapat tudung bawal printed ..
nak tengok hadiah nye..:)

 pagi tadi miera ada lar tunggu pakcik posmen hantar hadiah..(seronoksangat)
last-last dia hantar surat jew..
muka pasrah jew lar kan..tetiba lak pak teh miera datang kasi nie hadiah..
miera happy giler ar..masa tu memang tak sabar giler nak bukak


 ha..amacam..lawa tak korang..miera suka sangat-sangat tudung nie
miera pun baru jew nak pakai tudung-tudung jenis nie
dan baru mula nak kumpul tudung cantik-cantik macam nie sebab cantik kan..
btw..korang yang berminat nak tudung macam miera..
mari singgah ke blog  testatelissia
dan tengok-tengok tudung-tudung yang cantik gitu..


7 000 Pengomen Setia :

izan mama mia berkata...

tahniah mira,..mama pun dapat gak..dah siap pakai g jejalan dah..haha caler hijo juga..tapi ada corak

Nur Syakirah berkata...

uhuk , jeles tengok . maybe bukan peserta yg bertuah . btw , congratz :))

Nur Atiqah Mohd Zaki berkata...

congrat mira.. cantik tdung too..

Eira Shamiera berkata...

terima kasih..mama pun tahniah jugak...:)

Eira Shamiera berkata...

terima kasih..:)

Eira Shamiera berkata...

terima kasih..:)

Misz Mieza berkata...

Bestnyer menag GA! Btw, tahniah! Jangan lupa tayang tau dah pakai nanti.. ;)