STATUS UPDATED!
23/06/2019 NEW LIFE NEW ADVENTURE NEW THINGS TO COME...
- Amirah Azman -

Review - Butik Pinkku




Assalammualaikum semua..harini miera akan review kan salah seorang sponsor miera kepada GA miera yang akan datang..miera sangat-sangat berterima kasih kerana sis sudi sponsor kepada miera dan juga kepada sponsor yang lain..for your information..di Butik Pinkku menjual pelbagai jenis tudung,selendang yang lawa-lawa lagi menarik hati..kalau miera tengok pon macam nak beli kesemua je..rambang mata dibuat nya..sesiapa yang berminat nak beli dari beliau..korang semua boleh lar terjah di fanpage beliau..


ops...lupa nak beritahu korang..Butik Pinkku juga ada blog tau..korang juga boleh lar cari-cari tudung-tudung kegemaran korang disana ek..


ha..dah tengok banyak tudung mesti nak gayakan dengan pelbagai jenis gaya terkini kan..korang jangan risau..di Butik Pinkku juga ada tutorial cara nak pakainye..mira juga selalu guna tutorial beliau..simple dan mudah sangat-sangat..korang terjah link bawah ini untuk tutorialnya yew..

 http://www.youtube.com/butikpinkku1

sebelum miera nak akhiri review miera ini..miera nak suruh korang ringan-ringankan tangan untuk like,follow dan subscribe Butik Pinkku ye..sekian..:)

0 000 Pengomen Setia :