STATUS UPDATED!
01/05/2017 segmen dah bermula dan selamat bercuti..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

ADAKAH AKU MAMPU??


hai semua pembaca ye..miera dah lama sekarang nie nak updated blog sebab tak tahu nak mengpdated apa..harinie miera ada satu ilham dari kisah miera yang ingin berubah kepada yang lebih baik..kisah ini bermula setelah akak kepada miera seperti ingin berubah kepada muslimah-muslimah sejati lar senang cerita..

bukan sebelum ini dia ingkar ke apa..biasalah kan..batas agama memang kita jaga..tapi akak miera tetiba sangat-sangat menitik beratkan tentang ini dan miera pun ingin berusaha seperti dia..walaupun secara perlahan-lahan..insya allah..miera tekad ingin berubah bukan kerana dia tetapi kerana ALLAH....miera harap ALLAH dan korang semua mendoakan miera yang terbaik ye..

lagipun tahun hadapan miera akan hadapi PMR kali terakhir untuk tahun 2012..miera harap sangat dapat menjadi antara calon-calon yang terbaik..dengan perubahan ini jugak..miera akan terus lebih semangat untuk belajar dan menuntut ilmu tidak seperti sebelum ini..miera agak lalai..miera mengaku,,miera macam ambik tak kisah je tentang pelajaran ini sangat,,tapi yang miera tahu,,miera akan skor baek padahal usahanya tiada..dan bila ada sahaja peperiksaan miera tak pernah nak dapat yang terbaik..sekadar 1A ...adush..macam mana nak jadi yang terbaik untuk PMR kelak,,

miera harap sangat-sangat miera akan berubah suatu hari nanti..INSYA ALLAH..



5 000 Pengomen Setia :

Wawa Choc berkata...

yeah..you can do it,
ada masa lagi, PMR snang je..
InsyaAllah boleh dpt straight A..good luck :)
-HIJRAH ITU PERJUANGAN-
"aza aza fighting..chaiyok!!"

Eira Shamiera berkata...

trima kasih ye..:)

OnE_nIeZuKa berkata...

haiii..

marilah join giveaway saya nak makeup.. hadiahnya istimewa n banyak...
http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-nak-makeup.html

elyna mirsada berkata...

btw nice blog dear.ehehe

International Directory Blogspot berkata...

Hello!
After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
"International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5519 Websites !
Missing yours join us
If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
I think this community could also interest you.
We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
Thank you for your understanding.
Please follow our blog, it will be very appreciate.
I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
After your approval to join us, you will receive your badge
We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
Regards
Chris
I follow your blog, I hope it will please you
To find out more about us, click on the link below:
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/