STATUS UPDATED!
13/06/2017 BUSY BILA DAH START KERJA..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Adakah ini RAYA??

 


amboi kau punya tajuk!!..hahah..kelas kau miera..okey,,okey dan okey..miera serius tak best langsung raya tahun nie kenapa??
1.dah rancang nak beraya tetapi kawan buat hal tak ada minyak..duduk rumah ja
2.ramai kawan dah suruh pergi rumah tapi disebabkan masalah no.1 satu..aku FRUST!!
3.BERAYA rumah sedara pon dalam 3 buah rumah..eh kau..apa barang..dulu beraya ngan family sampai malam..awat tahun nie sikit sangat!!

Disebabkan makin banyak FRUST yang datang..miera buat DO NO ja tentang HARI RAYA nie..malas dah nak pikir..macam tak ada hari raya buat miera..miera tak balik kampung sebab miera nie memang duk kampong pon..nak balik apanya kan..miera tak pernah rasa balik kampung..kampung sebelah mak pon seberang jalan..OH YEAHHH!! kelas kau.. sebelum tu..ada satu lagi sebabnya..

4. miera tak tangkap langsung gambar masa hari raya tuh..oh kau..jeles ngan kekawan okey..semua ada gambar baju raya GEMPAK depa tu..miera??
okey..okey..okey..miera dah malas nak pikir,,miera tulislah dekat blog supaya korang semua tahu kenapa miera tak suka raya tahun nie..kalau miera nie terkasar bahasa dan telah menguris hati korang,,maafkan miera ye.,,miera nie hanyalah manusia biasa yang tidak akan lari dari membuat kesilapan..:'(

2 000 Pengomen Setia :

Cik Fie berkata...

Selamat Hari Raya :)

Jemput Baca/Komen .

http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/08/raya-yang-membosankan.html

farah.fauzi berkata...

selamat hari raya miera..
alaaa..x mau laa sedih2..maybe takde rezeki nak raye ngn kkwn thun nie..