STATUS UPDATED!
04/07/2016 terima kasih kepada yang masih sudi menyinggah dan membaca blog Mira ni..budi dan jasa anda tidak mampu Mira balas dengan kata-kata..ecewahhh..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Review follower ke 600 !!


pejam celik-pejam celik dah pun 600 follower miera...
blog pun tak sampai satu tahun lamanya..
tapi miera dah cukup bersyukur..
terima kasih sangat-sangat kepada yang menfollow miera..
miera memang dah lama tunggu..
dan akhirnya anda jugak yang terpilih untuk menjadi follower bertuah saya ..

nak bukti ke..meh tengok..meh tengok..
|
|
|
V




Kan dah kata..dialah orangnya..
baru sahaja berumur 13 tahun..
muda setahun dari miera..bagus..kecik-kecik dah berblogging..teruskan ye..:)
dan miera harap korang mari lar follow adek nie yew..

tengok tu..besar tak..dengan harapan korang dapat menfollow beliau yew..
dan lagi satu..
miera dah letakkan dia sebagai bloglist miera..
so kalau korang yang singgah blog miera tu..
boleh korang tengok-tengok jugak aktiviti adek syafa kan..
tahniah sekali lagi akak ucapkan ye..:)
moga terus dengan dunia berblogging ye..chayok-chayok

 

2 000 Pengomen Setia :

Miss Nieyna berkata...

tahniaaaahhhh for the 600 followers
^_^

Natasha berkata...

angka 6 =) congratez..