STATUS UPDATED!
04/07/2016 terima kasih kepada yang masih sudi menyinggah dan membaca blog Mira ni..budi dan jasa anda tidak mampu Mira balas dengan kata-kata..ecewahhh..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Header bertukar lagi !!


hai semua..harinie miera dapat lagi header..
macam-macam betul miera nie..
hihix..bukan apa..
miera bukan reti sangat nak buat header..
tu pun miera dapat dari seorang bogger yang terkenal iaitu kak JIA

header transfor header miera yang lama iaitu..


kepada yang atas nie kepada yang baru iaitu..

|
|
|
|
V

ha..tengok..comel tak..
siap ada budak ngendap-ngendap lagi tu..
tu yang comel tu..hihihx...
terima kasih sangat-sangat ye kak..

mari terjah blog beliau..

2 000 Pengomen Setia :

C'Jai berkata...

Create sendiri ke? Comey...rase geram nak tolong buangkan semut yang merayap kat atas tu...heeee...

Eira Shamiera berkata...

tak lar..nie kak jia kasi..:)