STATUS UPDATED!
01/05/2017 segmen dah bermula dan selamat bercuti..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Video:Penyanyi Jalanan cilik menjadi Popular


Assalammualaikum, 


kalau dah rezeki tidak akan ke mana. Itulah yang terjadi kepada seorang budak jalanan di Indonesia yang popular menjadi penyanyi cilik sekarang ini. Namanya Tegar, dulu dia seorang pengamen iaitu menjadi penghibur di jalanan untuk mendapatkan duit. Budak ni tengah popular di Indonesia.Suaranya pun boleh tahan jugak..dia jadi popular dari youtube tu pon orang yang upload..Viewers mencecah 6JUTA orang okey..power gila..mantap habis..saksikan video beserta lirik ciptanya sendiri..:)


Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarang ku disayang
Dulu dulu dulu ku menderita
Sekarang aku bahagia

Cita-citaku menjadi orang kaya
Dulu ku susah sekarang Alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang Maha Kuasa
Memberi jalan untukku semula

Hidupku dulunya seorang pengamen
Pulang malam selalu bawa uang recehan
Mengejar cita-cita paling mulia
Membantu keluarga di rumah

Sekolah dulu ku enggak punya biaya
Terpaksa ku harus mencari nafkah
Tetapi aku tak berputus asa
Pasti yang Kuasa memberi jalannya [*]

Hidupku dulunya seorang pengamen
Pulang malam selalu bawa uang recehan
Mengejar cita-cita paling mulia
Bersyukur masuk dapur rakaman
Repeat [*]

Sekolah dulu ku enggak punya biaya
Terpaksa ku harus mencari nafkah
Paling Esa bantu dengan penuh cinta
Cinta yang penuh warna

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarang ku disayang
Dulu dulu dulu ku menderita
Sekarang aku bahagia
Cita-citaku menjadi orang kaya

Dulu ku susah sekarang Alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang Maha Kuasa Memberi…
Memberi jalan untukku semula



3 000 Pengomen Setia :

PaPa Blogger berkata...

ala... lirik tu tak sama la ngan video dia... Hehehe..

lama dah tengok video ni... memang rezeki budak ni yang ikhlas bantu mak dia kn... sedih gak dgr kekadang tu

Amirah Azman berkata...

oh..tak sama ka..tak perasan..tapi lebih kurang rasanya..

memang berbakat..betul3..

rodiyatul akmar berkata...

best lagu ni , adik saya selalu nyanyi hehe