STATUS UPDATED!
01/05/2017 segmen dah bermula dan selamat bercuti..:)
- Amirah Azman -
DASHBOARD ABOUT ME TUTORIAL FREEBIES CERITA TIP-TIP

Saya akan tetap menunggu


Assalammualaikum semua..
miera arinie nak kongsi cerita yang miera pendam
entah lar korang nak dengar ke tidak..

miera bukan tunggu dia datang ke apa..
tapi tunggu dia hantar meseg..
tak hantar-hantar pun..kena miera juga hantar baru nak meseg..
miera takot dia ada orang lain..tapi tu semua kehendak dia..
miera tak boleh nak buat apa-apa..
kalau dia adaorang lain pun harap-harap kekal lar..
dan bahagia selalu lar ek korang..
sedihnyeee..

badmood T_T


3 000 Pengomen Setia :

Aimie farzana berkata...

samalah kita :( anyway saya dh lama follow awk :)

.ciknoey. berkata...

cmne nk kte eh..lw situasi cmni better selidik dlu..
jgn assume die cmtu je k..
tp kalo mkn lame mkin worst hubungn to, better let him go.
kalo x sakit.. sb pernah rase cmni..
tabah n sabar k.. :)

EiRa sHa'mIerA berkata...

trima kasih ats nasihat akak 2..adek da lpskan dya da..
tpi rasa syg tu tak hilang..btw..dya pown mcm tk ley nk lpskan adek..sbb 2 adek biarkan dya kalau ada owang bwu..